رستوران های کیش
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران های کیش

رستوران آسیا کلاسیک کیش

رستوران های جزیره کیش انواع غذا‌های ایرانی، فرنگی و دریایی را با كیفیت مناسب ارائه می دهند. پذیرایی با محصولات دریایی به دلیل تنوع صید در آب های اطراف جزیره کیش در بیشتر رستوران ها انتخاب اول مسافران است.مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند بهترین ها را در این رستوران زیبا تجربه کنند. البته متوسط بهای غذا در بسیاری از رستورانهای جزیره به نسبت سایر انواع آن در سرزمین اصلی به نسبت بالا است.

در جزیره کیش رستوران ها در دو نوع متفاوت وجود دارد یکی رستوران های همراه با موزیک زنده و دیگری رستورانهای معمولی.در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید. قیمت غذا در رستورانهای با موزیک زنده با توجه به کیفیت گروه موسیقی و اجرای آن متفاوت بوده و حداقل ۴ برابر رستورانهایی است که فقط سرو غذا دارند.رستوران های جزیره کیش در مقایسه با سرزمین اصلی ، مدت زمان بیشتری در طول شبانه روز سرگرم پذیرایی هستند و تا پاسی از شب به اجرای برنامه‌های متنوع از جمله موسیقی زنده می‌پردازند. مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند با رفتن به این رستوران زیبا از بهترین غذا ها و بهترین محیط لذت ببرند.

رستوران آسیا کلاسیک کیش

رستوران آسیا کلاسیک کیش

رستوران خانه اسپاگتی کیش

یکی از رستوران های خوب کیش رستوران خانه اسپاگتی هست که بهترین غذاهای ایتالیایی با بهترین طعم را دارد اگر به دنبال تنوع در غذا و تجربه یک طعم متفاوت هستید حتمأ به این رستوران سر بزنید.در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید. این رستوران از لحاظ ساختار و شکل ظاهری به شکل کوه طراحی شده که در محیطی دنج و آرام از توریستان داخلی و خارجی و مسافران تور کیش آبان 94 پذیرایی می کند. نواختن موسیقی و صدای دلنشین آن در کنار برخورد گرم پرسنل ، لذت صرف یک غذای خوشمزه را در این رستوران دو برابر می کند .

رستوران خانه اسپاگتی کیش

رستوران خانه اسپاگتی کیش
مطالب مرتبط:
رستوران آسیا کلاسیک کیش
رستوران خانه اسپاگتی کیش
تور کیش لحظه آخری 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: